Advertise here

BannerFans.com

Wednesday, February 23, 2011

What is Fatmaguls Guilt Episode 22-Wedding Ring



If you are new to the program, watch the first episode.
If you are at beginner level, have a look at Turkish for beginners first.


Mukaddes
: Bu ne?
What it this?
Kerim: Neye benziyor?
What does it look like?
Rahmi: Yüzük mü taktın?
Are you wearing ring? (literally translation:did you put on ring)
Mukaddes: Allah iyiliğini versin
God bless you!
Ver bakiyim, yemeyeceğim aa.
Give, let me have a look, I won’t eat!
Kerim: Ya bırak neyine bakacaksın, yüzük işte!
Leave it, what you will look, it’s a ring!

Ebe nine: Alyans o
It’s a wedding ring.
Mukaddes: Fatmagül, gel, gel Kerim alyans takmış.
Fatmagül come, come, Kerim is wearing wedding ring.
Kerim: İnsanlara karşı lazımdı. Millet evliler, yüzükleri yok demesinler.
It was necessary for people.So that people wouldn’t say they are married but have no rings.
Mukaddes: Doğru valla. Polisi, esnafı, bütün mahallenin gözü üstümüzde, iyi iş yapmışsın.
You are right. Police, merchants, all neighbourhood is watching us, good job.
Aferin sana.
Well done!
Kerim: Sana da aldım.
I bought for you as well.
Fatmagül: Ne saçmalıyorsun sen be!
Don't talk nonsense!
Kerim: Al şunu!
Take this!
Mukaddes: Kız al tak!
Take and wear girl!
Fatmagül: Takmam ben onun yüzüğünü.
I won't wear his ring.
Kerim: Takacaksın.
You will wear.
Madem herkes bizim evli olduğumuzu biliyor.
Since everyone knows we are married.
Madem ki insanlar seni huzursuz etmesin istiyorsun.
Since you don't want people to bother you.
O zaman bu yüzüğü takacaksın.
Then you will wear this ring.
Fatmagül: Yüzük ile mi huzur bulacağım ben.
Will I find peace with a ring
Bir halka mı çözecek her şeyi.
Will just a ring solve everything?


Mukaddes Dur kız bir bakalım şuna.
Gitti yüzük aşk olsun

Fatmagül:
Yeter artık gelmeyin üstüme.
Ne bu böyle alay eder gibi!
Bu duruma katlandığım yetmiyor mu?
Kimseden ilgi beklediğim yok ama birazcık saygı olsun.

Ebe Nine
: Kızım sakin olur ne olur, otur şöyle.

Rahmi
: Burada yok.

Mukaddes
: Buldum buldum ben.
Aman ben de tek taş zannettim sıradan bir alyansmış.
Kız taksan ölür müsün.
Bak içinde ismi de yazmıyor, onun yüzüğünü takmışsın gibi olmayacaksın.
Ele güne, parmağında dursun. Hani dostlar alışverişte görsün.

Rahmi
: Öylesine almış Kerim öylesine. Yani ele karşı göstermelik olarak.

Fatmagül
: Abi lütfen

Ebe Nine:
Ya yeter artık kızın üstüne daha fazla varmayın.

Mukaddes:
İyilik de yaramıyor buna valla.
Çocuk keyfinden almamış ki, seni düşündüğü için almış.
Senin yatağının altında iğne oyanı saklıyor.
Sen de bu yüzüğü yerden yere vuruyorsun.
Takmasan da çantan da dursun.
Ayıp artık çocuğa.
Çocuk her şeyi ile sahiplenmek istiyor seni.
Anlamıyor musun?

Fatmagül
:Kimse sahiplenmesin artık beni.
Kendi ayaklarımın üstünde durmasını öğreneceğim.

Mukaddes
:Başlama gene kendi ayaklarım üstünde duracağım laflarına.

Ebe Nine
:Başlasa ne olur.
Fena bir şey mi?
Ben biye gidip konuştum o alçaklar ile.
Biraz rahat edelim diye.
Otururuz bir karar veririz.
Hesabımıza kitabımıza bakarız.
Daha sonra da işte çalışırız el birliği ile.

Fatmagül:
Bundan sonra kendi kararlarımı kendim almak istiyorum ben.
İş de bulurum çalışırım da

Mukaddes:
Arka çık arka çık daha sen buna.
Kime fiyaka yapıyorsun sen ya.
Kim sana iş verir, nereden bulacaksın iş

Fatmagül
:Bulduğum zaman görürsün.

1 comment: