Advertise here

BannerFans.com

Thursday, February 17, 2011

What is Fatmaguls Fault Episode 21-Fatmagül&Mustafa Scene


If you are at beginner level, have a look at Turkish for beginners first.
You can listen to the Turkish TV series and follow the script to practise your pronunciation.
Don't try to understand every sentence. To follow easily, you can open 2 windows one for video second for script.

Fatmagül: Mustafa
Mustafa: Korkma sana zarar vermeye gelmedim.
Fatmagül:  Niye geldin?
-Aaa, Mustafa eniştem gelmiş.
Mukaddes: Ne!
Rahmi: Çekil önümden.
Mukaddes: Rahmi, Rahmi dur dikkat et.
Rahmi: Dokunma ona, bırak.
Fatmagül: Abi, dur.

Rahmi: Çekil oradan Fatmagül.
Fatmagül: Abi, dur tamam yapma.
Allahım sen bizi koru.
Fatmagül: Abi yapma.
Mustafa: Abi sakin ol.
Bana abi deme, abin değilim bn senin.
Fatmagül: Abi yapma tamam.
Fatmagül: Niye geldin.
Mustafa: Ben her şeyi yeni öğrendim.
Fatmagül: Eee. Bu neyi değiştirir.
Mukaddes:  Kerim koş yetiş.
Kerim: Ne oldu?
Mukaddes: Mustafa geldi
Kerim: Ne!
Mukaddes: Mustafa burada koş.
Kerim: Durun çabuk dönmemiz lazım geriye.
Ebe Nine: Ne oluyor Kerim.
Kerim: Karımın hayatı tehlikede, dönmemiz lazım çabuk!
Ebe Nine: Ne olur dönün.
Kerim: Çabuk!

Mustafa: Haberi duyduğumda denizin ortasındaydım.
Duyunca çıldırdım.
Hiçbir şey düşünemez oldum öfkeden.
Fatmagül: Herkes sadece kendini düşündü.
En başta da sen!
Mustafa: Fatmagül..neler çektiğimi anlayamazsın.
Fatmagül:  Sen, sen benim ne çektiğim biliyor musun ha!
Sadece kendi gururunu düşündün arkanı döndün gittin.
Mustafa:  Sonra bana başka bir şey anlattılar.
Fatmagül: Beni dinleseydin söylerdim sana.
Anlatmak için bekledim.
Sığınmak istedim Mustafa beni kurtarır dedim.
Ama sen beni dinlemedin bile.
O anda terk ettin.
Mustafa: Onu koruduğunu sandım hiçbir şey bilmiyordum.
Fatmagül:  Ben sana güvenmiştim.
Ama sen elimi tutmadın.
Beni ateşin ortasında bıraktın.
Rahmi: Tamam konuşma artık bununla.
Hadi git sen de artık, git.
Fatmagül:  Evimi yaktın, evimizi,
Umudu yaktın, seni beni yaktın Mustafa beni yaktın!
Rahmi: Fatmagül kardeşim.
Mukaddes: Mustafa, git artık hadi.
Fatmagül gir eve sende.
Ay vallahi yüreğime indireceksiniz.
Mustafa: Niye sustun. Niye o adamla evlendin?
Rahmi: Git artık ya, gitsene.
Fatmagül:  Sen benim felaketimden kaçarken o bana sahip çıktı.
Ne kadar aşağılık bir adam olursa olsun. Yaptığının bedelini ödemeye
Göze aldı.
Senin gibi kaçıp gitmedi.
Rezilliği ile yüzleşme cesareti gösterdi.
Mustafa: Fatmagül.
Fatmagül:  Bak şu kadar değerin yok benim için, şimdi defol git karşımdan.
Daha fazla küçülme.

No comments:

Post a Comment